Kylläpä vain:) Matti piti meille tänään treenit ja radalla oli sellainen kohta jossa piti tehdä sylkkäri takas tulosuuntaan. Olipa meininki ruosteessa ja mietinkin milloin ollaan edes ko. treeniä tehty. Eipä tule ihan tämän vuoden puolella mieleen... mutta anycase kun kekkasin mihin suuntaan mun pitää "pyllistellä" niin homma alkoi sujua;) Itseasiassa ei tarvinnut pyllistellä mihinkään suuntaan kunhan vain pidin oman rintamasuunnan siellä mistä tulinkin. Hyvin sain homman jäämään hautumaan mielen sopukoihin ja testataanpa joku kerta treeneissä miten se on siellä muhinut:)

Peto oli muutenkin pitkästäaikaa ihan hanskassa ja kaikki ne irtoamiset mitkä se teki olivat puhtaasti omia ohjausvirheitä. Sillä on tässä viimeaikoina ollut sellainen pienimuotoinen ilmapallokausi ja se on sinkoillut sinne sun tänne kun on lähtöluvan saanut, mutta nyt se teki oikein mukavasti töitä minun kanssa. Edelleenkään se ei tosin antanut mitään anteeksi ja samantien siitä minua rankaistiin ja koira löytyi väärältä esteeltä... Hitsinvitsi mä en taida oikein vieläkään tietää mihin mittoihin meidän kuminauha voi venyä tai olla venymättä missäkin tilanteessa:) Mutta olipa mukavaa kun Matti veti treenit ja niistä jäi ensi viikonloppua varten oikein mukava fiilis! Kiitos vielä Matille treenin suunnittelusta ja mikä erittäin positiivista: meidän borderit eivät löytyneetkään niistä putkiansoista;)

Huomenna Harri vie vielä Petoa Roiston tilalla treeneissä ja minä otan Peikko-Veikon hallille mukaan. Peikon kanssa aletaan opetella nääs keinun kontaktia:) Palataan aiheeseen viimeistään Mikkelin meriselitysten merkeissä viikon päästä. Moido!